Tuesday, January 19, 2010

egg!

Kjære familie og venner!
Et nytt år.. Kva vil det bringe? Fru Hovde kjenner forventninga breie seg :-) Det er godt! Så ser eg på TV´n.. Og blir ganske frustrert over å sitte i trygge Norge og ikkje kunne ta neste fly til Haiti og holde rundt et eller to eller tre av dei barna der nede..
Kva kan vi gjere egentlig??? Nokon som har et forslag?

Vi var heime på Stårheim i jula, og då blei det god anledning til å vaske egg.. fleire hundre egg faktisk!

Og Samuel fikk baske i snøen for fyrste gong.. Stas!
Minst like kjekt for foreldrene kanskje.. :-)
Begynner å bli stor gut! 9 mnd 24.des
Her i bunad som vi har lånt av Filip

6 comments:

  1. For ein herleg unge, og ein utruleg søt dress!

    ReplyDelete
  2. Så fine dere er alle sammen:)!!

    ReplyDelete
  3. Så fin han er :)
    Eg har følt på samme frustrasjon for Haiti, men samtidig tenkjer eg på det ei kvinne i Thailand sa om tida etter tsunamien; at folk nesten håpa på ei ny ulykke, for da fekk dei i alle fall hjelp, at all hjelpa dei fekk førte til at dei vart tiltakslause i ettertid... Eg har lurt på om eg heller skal gje ei ekstra gave til organisasjonar som driv "hjelp til selvhjelp" no i denne Haiti-krisa...?

    ReplyDelete
  4. Fint at Samuel får oppdage kvar egga kjem frå!

    ReplyDelete
  5. Så utrolig kjekt at dere har blogg:)
    For en nydelig liten gutt dere har - han har virkelig blitt stor.
    Jeg håper dere får en god helg!
    Klem, Maria

    ReplyDelete
  6. Takk for ei kjempefin helg sammen med dykk i Sandnes! Samuel er helten!!

    ReplyDelete