Friday, April 10, 2009

Far og sønn :-)

Samuel blir meir og meir vaken!



I dag skal vi på besøk til Lene og Gunnar Innerdal, som bur kun 10 min kjøretur frå oss. Dei har to barn, og den yngste av dei blei født 4 dagar før Samuel! Ganske stilig.. Vi hadde termin samme dag, men Lene blei altso fyrst ;-) Arti når ein får ungar på samme tid!!

Det er jo påske no, og vi kjenner at vi saknar familien vår.. Skulle gjerne vore på nordmøre! Mamma og pappa Nome var nedover sist helg, det var utrulig kjekt ;-) 10-timers biltur er litt i lengste laget når Samuel er så liten, så vi venter litt.. Men vi har geit frå nordmøre som ligg og marinerer seg i kjøleskapet. Det hjelper på :0)

6 comments:

  1. Så nydelig han er! Gratulerer så masse! Kjempekjekt å se bilder =)

    Cecilie

    ReplyDelete
  2. Fine fin fin fin fin fin fine fin fin fine fin:) vi savner dere også. Om husker når vi hadde "hjemmepåske" det året Nina ble født, det var stille og fint og inne i vår lille boble, nyt av boblen dere og, vi sees om ikke så lenge. Klemmer

    ReplyDelete
  3. Jau då, vi gler oss til å møte Samuel, men vi er så trygge på at han har det bra, så det er ikkje SÅ ille.
    Eg har ei stille opplading til langfredagskveld i Nesset kyrkje. Så skal eg prøve å mobilisere nokre snille ungdommar til å vere med og kaste glans over den STORE påskedagen!

    ReplyDelete
  4. Herlig unge! vi er stolte! Hilsen tante, onkel og søskenbarn!

    ReplyDelete
  5. For en hjerteknuser! Han blir tell å sjarmere damen i senk ;)
    Håpe dokker hadde ei super påskehøytid! Jesus lever! :D

    Ønske dokker alt godt som finnes! :)

    ReplyDelete
  6. Takk for alle fine komplementene! Eg reknar med det er meg de snakkar om... Eg greier meg med å sjarmere Åsta Katrine eg ;-)

    ReplyDelete